Hola, ¿qué tal? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cin Dy - WaarBenJij.nu Hola, ¿qué tal? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cin Dy - WaarBenJij.nu

Hola, ¿qué tal?

Door: Cindy

Blijf op de hoogte en volg Cin

05 April 2015 | Nederland, Amsterdam

Hola,

Vandaag over precies 3 weken gaat mijn reis naar Valencia beginnen:) Ik ga voor twee weken de Spaanse taal leren in Escuela Albufera.

Op 26 april pak ik het vliegtuig richting Valencia Airport.

Super spannend maar ook erg leuk:)

Mijn week ziet er in Valencia ongeveer zo uit:

Maandag tot Vrijdag 3 uur per dag Spaanse les.

Maandag Salsa dansles.
Woensdag rondleiding door Valencia.
Vrijdag Paella kookles.

Ik kan niet wachten! Tot snel!

xx Cin



  • 05 April 2015 - 22:47

    Deborah:

    Super leuk Cin! Veel plezier:) xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Cin

Actief sinds 14 Maart 2015
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 1429

Voorgaande reizen:

26 April 2015 - 09 Mei 2015

Spaans leren in Valencia

Landen bezocht: